Sorry

Jag är ledsen att jag missa att skriva i går men jag var jätte tröt.
Så här da... vi gick i skolan och jag var så seg man kunnde bli.
Men jag var endå tvungen att åka till täby centrum  och söka prao... Det var ingen platts ledig på några ställen jag gick runt och runt men ingen sa ja det går bra.
Alla sa att vi tar bara i mott prao på våren,vi har 18 års gräns,tuver det är fullt eller nej vi har redan en prao den veckan... Aja ni fattar vad jag menar är att jag höll på så  i över 2 timmar.
Sen åkte  jag hem försökte ringa oliver. Oliver svarade inte då förstås.Så då blev ju dagen tråkigare.

Men efter som att jag inte skrev i går och efter som vi har låvat er det så ska ni få ett film tips.Eller film och film det är ju klart en film men det är boxar som fins till 1-6 eller 7

Mitt film tips:  One tree hill

  En jätte bra serie med kärlek och späning."speningen kanske kommer litte senare i seien men den är jätte bra"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0