Något konstigt

Idag har jag haft en konstig dag i skolan.Först hade jag spanska i 1 timme sen hadde jag idrott som jag inte kunnde vara med på för ... ja ni som inte vet att jag har brutit min hanled så vet ni det nu i allafal det var därför jag inte kunde vara med så jag fick gå spåret.
Jag gick 2½ km... men  vet ni vad som hände när jag gick där så kom det en litten backe ner och när jag gick där så blev jag knuffad... Då vände jag vig om men ingen stod där.

Ni fattar inte hur rädd man blir när man blir knuffad av ingenting eller någon.Jag gick ju soklart själv också.Senare på dagen hadde jag mysik och vi fick en uppgift att skriva en låt man fick vällja vilka man skulle vara med. Jag arbetade med Simone och Lennea. Vi har inte komit på melodin och texten  är inte bra. Vi har inte komit så långt heller.Jag kan skriva texten till er i morgon. Jag har texten i mitt skåp.Sorry

Har inget mer att skriva men vin ses  senare i dag eller i morrn

Ha det Gött//Findus




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0