Mode?

Jag har tänkt på en sak... Det här med mode igentligen. Jag brukar inte följa det så mycket utan jag har min egen klädstil.
Men det finns ju ett nytt mode hela tiden.Hur hinner man med? Ja menar man måste ju köpa as mycket kläder hela tiden för att följa modet.
Aja jag följer vad jag kan men jag hänger inte med hela tiden.

I sommras vet jag att jeanshorts och randig tröja var inne. Sen var stuprörsjeans inne och sen haremsbyxor också. Haha allt möjligt! Hur kan dom komma på allt??

Vissa saker tycker jag kan vara jättesnyggt och vissa saker sådär asså. Själv tycker jag det är snyggt med jeans och linne i några roliga färger. Man ska vara färg glad då sprider man glädje! Haah inte för att jag är så färg grann själv men jag brukar bära jeans, linne i brunt,savrt,vitt,grönt och kanske blått.
Att kombinera olika färger är ju också roligt.

Hare gött!//Oliver


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0