Just nu

Sitter med Findus just nu och dricker jouice. Haha apelsinjouice! Jättegott.
Hade NO idag. Jag och Findus var dom enda på lektionen...haha skumt va?
Nej alla andra hade redan gått på NO så jag och Findus var ensama.

Sen hade vi schema-grej. Det var jätte rörigt. Man skulle skriva in sej på listor vilka lektioner man skulle gå på. Jag och Findus hann inte med att skriva in oss så det blev jätte rörigt. Jag var jättearg och Findus var coolugn. Kan inte fatta hur hon kunde vara det...

Just nu tittar vi på tv (och dricker apelsinjouice).
Vi tittar på en film. Twilight...såklart :)

Ses väll! Ska lägga in lite mera tips på olika saker. Kan ni kanske ge oss lite tips på vad ni vill att vi ska skriva och vad ni vill läsa.
Vi ska ju ge tips också och klädtipsen kommer nog bli lite tjatiga om vi fortsätter.

Hare gött!//Oliver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0