Hej tipsa om vad man kan göra efter skolan

Inget märkvärdigt hände i dag.Ganska tråkigt i början men sen på slutet när man inte årkade jobba blev Oliver och jag flumiga...Aja har inte mycket mer att säga.

Vet inte vad jag ska skriva.Jag är ledsen att jag inte har tid att skriva mycket mer.

Men vill ni ha en  ett tips om en film

Filmen heter Kid Svensk

 

 Lite om filmen:

Vad gör man när man heter Kirsi och skäms över sin
finska mamma som aldrig lär sig svenska? Man blir sur
och förbannad och lär sig hata Finland.Ochman byter
namn till kid svensk.

Året är 1984.Det är sommar och Kid en rebellisk 12-årig
tjej,vill stanna kvar i Göteborg.Men hennes mamma
har andra planer.vad kan vara värre än att bila till finska
 Karelen med mamma, mammas galna vännina och
hennes 13-årige son?Men sommaren blir inte som Kid
 tänkt sig...

Betyg:

Aftonbladet:4
Hennes:4
M Magasin:4
Mig:4

Ha det rolig och glöm inte att tipsa mig och Oliver om vad man kan göra efter skolan!

Ha det bäst//Findus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0