Hej blogg vänner

Tisdag


Dagen i dag var litte trög i början.

Jag och Oliver hadde roligt.Men det var inte lika roligt som det var på passen igår.
Vi jobbade med so.Vi hadde föreläsning,Ganska tråkigt...Sen jobbade vi med vårt projekt.Jag har kommit jätte långt i projektet.

Ja...Ni kanske inte vill höra så mycket om det.Men jag har inte gjort så mycket mer i dag.
Jag har nog bara tittat på Gilmore girls...Föresten än jätte bra serie.
Aja...Sen pluggade jag en timme.Jag pluggade No.Vi har prov om tre veckor.Jag vet ju att det är lång tid kvar men ändå.Man vill ju ha bra betyg.Eller hur?


Jag fick min Frida tidning också.Jag har inte läst hella en.
Alla som inte vet det är det min namnsdag.Jag heter mikael i mellan namn.Eller rättare sakt så heter jag leakim men i gentiligen så skulle jag heta mikael men efter som jag är en tjej så heter jag leakim.Så jag har namnsdag med...Jag fick en bio biljet och en tidning där det står vad som är på bio om en månad och vad som är nu på bio.
Sen fick jag en godis påse också...Hella min familj utom min mamma har namnsdag i dag mina bröder har namnsdag också dom heter också mikael i mellan namn som jag.Min pappa heter mikael i förnamn.Så vi fick våra mellan namn efter honom...Min mamma har inte någon namnsdag.Så jag köpte en chokladask till henne och pappa och mina bröder.Så mamma får fira  namnsdag när vi gör det.Eller jag ville göra det för jag tycker synd om henne.

Men det är det som har hänt i dag.

Ha det bäst//Findus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0