Har inget att göra

Hej blogg vänner!

Jag har värkligen inget att göra,Någon som kan tips mig så kan ni komentera våran blogg.

Jag kan tipsa om en snygga kläder


Tröjan hittar du på H&M för 199:- och finns i olika färjer


Byxorna hittar du också på H&M för 399:-





Skorna är också från H&M för 399:-


Nästa gång så ska ni få sport kläder.
Nu kan jag hjälpa er med att ge er några tips på vilka sporter det finns att vällja mellan

*Fotboll
*Ridning
*Simmning.hoppning,lägd,konst.
*Fridrot,Löpning,kulkastning,höghoppning,häckhoppning,lägdhopp mm
*Orentering
*karate

Nu litte sport klädder man kan jogga i.


En sportBH för 149:- från H&M




Tita jogging byxor för 249:- Från H&M



En nice tröja att tränna i för 249:- från H&M



Benvärmare om det skulle bli kalt när du ska ut och springa för 59:50:- från H&M

Så nu har ni mycket kläd tips. Nu kan ni gå ut och jogga snygga.
"Ses blogg vänner"/Findus "Ha det gött"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0