Ledsen...

Sorry...Jag vet inte vad där med mig  jag orkar inte skriva men jag ska försöka skriva varje dag.
Men det är mycket i skolan med mitt projekt och så vidare.
Det var en tråkig dag och jag hade ockå många pass.Vi brukar ha två.
Men nu hade jag fyra.
Först hade jag spanska i en timme sedan hade jag idrott och sedan hade jag musik
och sen hade jag spanska igen.

På passen:

Spanskan:
Var jätte tråkig,Jag klarade mig ganska bra.Vi var typ bra 5-6 st.Vi höl på med dialåger.
Vi satt i en ring och skulle fråga varandra frågor på spanska och svara på spanska.

Idrott:
Vaas roligt.Vi sprang i skogen.Jag kan ju inte springa pga min arm.Men jag gick tre varv först gick jag 3.6km och sedan gick 2.6km.Ja jag lysnade på musik under tiden jag gick så klart.

Musiken:
Det var inte det roligaste musikpasset men det var inte heller det tråkigaste.Vi fortatte att skriva på vår låt.Vi kom just på en melodi.Jag är ledsen att jag inte kan skriva vår låt för en av mina kompisar som skriver låten med mig tog med sig den hem för att öva (hon ska öva på gitarr)

Lalalala

Spanska:(igen)

Jag har två halva pass spanska, ett på morgonen och ett på slutet av dagen för att på eftermdagen har jag ju
musik.Men på andra passet så var vi betydligt fler.Det här passet arbetade jag med två av mina kompisar.Vi jobbade med dialoger igen.Men när dom andra skulle sitta i en ring hade vi redan gjort det så vi höl på med vår dialog i en timme.

Annat:
Oliver var sjuk och då blev dagen enu tråkigare.
Krya på dig Oliver!

Det är synd att du inte har skrivit på ett tag oliver

//Oliver


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0