Fredags tips lägre ner läs!

Oliver är fortfarande sjuk...Hon varar inte på mesen jag skikar henne.
Idag.har det varit ganska roligt.Jag har skafat prao,på ett dagis men endå.
Dom är jätte gulliga på det dagiset.Jag och johannes fick prao där.Jag vet att Oliver vill att jag ska praoa med henne men jag kunde inte och det är bara att acce.Dom svarade inte och hon var borta när jag skulle ringa henne.Jag är ledsen Oliver men så är det.Men krya på dig.Jag har saknat dig.Vad är du för sjuk?
Men idag har jag bara haft Estet sedan hadde jag smling men jag vet inte om det gills som ett pass men...Aja.

PÅ passen i dag:

Estet:
PÅ esteten idag sydde vi på symaskin.Jag vet inte riktigt vad det ska bli vi fick inte veta men hon sa vad vi skulle göra.Jag sydde två fyrkanter med ett hål i,man ska troligen stoppa i bumul eller något annat.Vet inte mycket mer om hur man ska göra sedan.

På samligen:
På samlingen planerade vi vi skrev om hur shemat ska se ut till nästa vecka och hela året.Men sedan jobbade vi så jag antar att man kan kalla det ett pass.Jag jobbade med mitt projekt.Jag har komit ganska lågt ska bara skriva fem sidor fackta till och sedan renskriva allat jag har gjort både min inledning och min fackta.Sedan ska jag göra en fin framsida.Men det var inte allt vi gjorde vi städade vårt klassrum med.Det var tråkigt.

Glömde säga förra gången jag skrev:

Om panska:Vi har ett prov vecka 42.Jag låvar att hjälpa dig Oliver.Vi fick våra böcker också(Men man får inte skriva i dom)man ska skriva i ett block...jag tror man kommer få ett nästa vecka.David r inte i skolan på torsdag så vi ska gå till Frida och vi har ingen spanska därför har vi glosorna till v 42.
Enu en gång krya på dig.Ses kanske på måndag bror på om du fortfarande är sjuk.



Nu struntar vi i skolan och täcker på kvällen.



Fredagsmys.

Film och gott


 Filmer


* Music and lyrics





Hndlar om:
AlexFletcher är en locknad sjärna från 80-taletsom får en ny chans att återvända till rampljuset
när dagens stora sjärna på pophimlen ber honom skriva en ny låt åt henne.problemet är att
Alex inte får till orden till sin musik.Sophie Fisher är en ung kvinna som vattnar Alex blommor.
Helt oväntat visar det sig att hon är rena naturbegåvningen på texter.Medan de jobbar på att skapa
hitlåtar uppstår ljuv musik i dubbel bemärkelse.Med Hugh Grant och Drew Barrymore som hitmakare har
Marc Lawrence regisserat en smågalen romantisk komedi från musikvärlden.

"Jätte bra"

Nästa film:


*The perfect man



Handlar om:
Tonåringen Holly Hamilton är trött på att behöva
flytta varje gång hennes singelmamma Jean
råkar in i en ny kris i ett av sina otaliga förhållanden.För
att få mamma på andra tankar tänker Holly ut den perfekta planen
om den perfekta mannen,hon hittar på en hemlig beundrare  som
upvaktar Jean och ger hennes dåliga själförtroende en knuff
i rätt riktning.Men när det virtuella förhållandet tar fart blir Holly
tvungen att skaffa fram en beundrare och lånar hennes väns
charmiga och "snygga" farbrot
som mannen bakom breven och presenterna.Holly måste ta
till allt mer desperata metoder för att hålla den påhittade relationen
vid vil och skydda mammans nyfunna lycka...men kommer hon att
missa den perfekta mannen när han väl dyker upp?

" ockå jätte bra"
 
Godis tips:

Första:
 
mumsigt men nu när svininförlensan är här sä är det bäst att strunta i det.Men det är inte ett stort nej.Bara ett tips.








lass:

och vanligoch
du kan göra så här med glassen

"Mycket gott" eller kanske  Gott va?



Nu chips:






Läsk

ni vet ju vad det finns mer eller hur...
Aja det är mina tips för den här gången

Ha det trevligt//Oliver



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0