Hej blogg vänner

jag är ledsen att jag inte har skivit på ett tag.har varit uptagn med det som har hänt mellan oliver och mig.Jag vet att jag inte gjort något fel för hon säger att jag inte kan vara med min bror för att hon inte tycker om honne och för attt jag inte fick prao på samma ställe eller så har gick det till.
Jag ringde till det dagiset.
-Hej jag heter ...... och jag är ....... kompis och  jag söker prao på avdelningen .......
-Hej jag tror att det var fult den veckan...Jag jag är ledsen men vi har en prao på den avdelningen.
-ok...men tack en då,hej då
-hej då,lycka till att hitta prao.

Aja det var så det gick till och när jag inte fick prao där så var jag ju tvungen att söka ny prao så det gjorde jag jag gick ditt min bror gick...och då säger hon att jag välljer min bror framför honnom.Och då ställer jag dig ...... den här frågan säg till när du kommer i håg någon annan gång jag har valt min bror före dig.Och jag och min bror har ett starkt ban som inte du ska få förstöra.Om du inte gillar min bror som jag vet du inte gör så kan du inte tvinga mig lämna honnom.Om du inte gillar honnom så ta inte ut det på mig säg det till honnom istället för jag kan inte göra mer än säga att han ska sluta och vet du vad det har jag gjort också och vet du att jag är facktiskt tröt på att du klagar om det.Vet du att det är facktist jobbigt att höra att min bästa kompis har så mycket att klaga på i mitt liv.Så jga väntar på att du ska komma och be om förlåtelse...Men det kommer inte att bli som för att vi var bästa vänner för om du inte gillar min bror och säger att jag inte får vara med honom kommer det inte funka så vi kan vara bra vänner då men inte förs en du säger förlåt.Du behöver inte sitta vid honnom men om jag vill göra det borde jag få göra det också.Samma sak gäller med din syrra när hon kommer till oss nästa år.Då vet du hur det käns.Och bandet mellan er kommer också bli starkare.Du ska få se.Tänck dig själv om jag hatade din syrra vilket jag inte gör så skulle du också tycka det var jobbigt om jag höll på att prata om det.Eller hur? så om du vill vara kompis kan du komma till mig och säga förlåt.För jag har inte gjort något fel.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fin blogg!!

2010-05-05 @ 15:14:59
URL: http://lissien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0